Mustang møte Torp Lufthavn Sandefjord ???

Velkommen! Her kan du fortelle litt om deg selv og din Mustang-interesse!

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Karmann
Interested
Interested

Re: Mustang møte Torp Lufthavn Sandefjord ???

Post by Karmann »

Skal prøve jeg også. Tviler på om bilen blir klar men jeg kan kanskje møte Trygve i Drammen og haike med han?
'67 Fastback 390 S-code, 527 FE, T-56 Magnum 6-speed, TCP power r&p

Jimi Fastback
Interested
Interested

Post by Jimi Fastback »

Tar meg frihet til å editere og poste dette under forumet Happenings 8)

Stig-Rune
Curious
Curious

Post by Stig-Rune »

Ikke for å være negativ, men jeg tror ikke vi får 16 stk til som vil være med å fly på søndag. ( selv om fristen er i morgen ) :-(

Så da håper jeg at alle som vil, kommer på søndag. Ikke noe stort opplegg, men vi møtes på Torp med Dakota som ramme rundt Mustangene våre. ( kl 1100 ) Dette er gratis og jeg håper så mange som kan stiller. Som jeg tidligere har sagt, blir vi 5 stk så er det hyggelig, blir vi 30, så er de både fantastisk og hyggelig.

Velkommen :-)

Er du bil interssert, så kanskje fly er litt artig å se også. Vi har 2 jagerfly, ett helikopter og en Harvard utenom Dakotaen.
Jeg ta ett par av flyene ut, så kan dere få høre en skikkelig motorlyd når jeg starter opp :-)

Når vi er lei av å se på fly, så kanskje vi cruiser til Sandefjord eller Tønsberg hvis været er bra !?

Når dere har kjørt igjennom nordport ( se beskrivelse lengre oppe ) så er det rett fram ca 800-1000 meter. Skiltet som viser at du skal inn til høyre står på venstre side å peker til høyre. Det er veldig vanskelig å se. Mye blader og busker rundt. Jeg tror det er andre avkjøring til høyre. :-)
2 hjul 82 Hk, 3 hjul 2400 Hk, 4 hjul 230 Hk

Post Reply