Ny bilfyr med lite peil, store planer, og en 68 fastback

Velkommen! Her kan du fortelle litt om deg selv og din Mustang-interesse!

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
ragnarokk83
Curious
Curious

Ny bilfyr med lite peil, store planer, og en 68 fastback

Post by ragnarokk83 »

Hallais.

Ja jeg tenkte jeg måtte gjøre bilparken i Norge til et penere sted, så jeg har vært på jakt etter en 67-68 fastback i lang tid. fikk til slutt tak i en i nederland og i dag var jeg i drammen for å hente den :D Så det er jo topp stemning..
Jeg kan ikke så alt for mye om bil, men mustang er jo greit å skru på og en fin bil å lære seg. Det at bilen også etter min mening er det peneste stykket med maskineri (utseendemessig) som er laget er det jo lite å krangle på egentlig.

Første prosjekt blir å bytte bensinpumpa, og litt av slangene inn og ut av den, samt bensinfilteret. dette må jeg gjøre på havna i drammen for i det heletatt å få bilen ut av drammen og til Oslo der den hører hjemme..

Jeg er på desperat utkikk etter et sted å plassere bilen min, et sted å kunne skru, evt noen å leie et sted sammen med. helst så nærme som mulig til Oslo. meeen ser at det er større sjans til å få seg gratis tur til disneyland enn å finne det så er ikke alt for kresen om noen har forslag.

Jobber til vanlig i nordsjøen så har nok av tid jeg kan fylle med mekking i grunn..

Gi en lyd!

Jimi Fastback
Interested
Interested

Re: Ny bilfyr med lite peil, store planer, og en 68 fastback

Post by Jimi Fastback »

Hallois og velkommen til klubben!

Litt interessert i hva som er bakrunnen for at du hentet en Mustang fra nederland jeg? :)
Og hordan går det med småprosjektene?

Når det gjelder mekkeplass i Oslo-området sier jeg bare lykke til!
Det er ikke lett å komme over og hvertfall ikke til en formuftig pris, men skulle du ramle over noe er jeg interessert :)

Mvh

Trygve

Post Reply