Nytt medlem

Velkommen! Her kan du fortelle litt om deg selv og din Mustang-interesse!

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Nils1
Curious
Curious

Nytt medlem

Post by Nils1 »

Hei!

Jeg er et nytt medlem her og skal selvsagt også melde meg inn i Norsk Mustang Club. Avgjørelsen om å kjøpe en Mustang er tatt. Den samme sitrende gleden har jeg hatt ved å eie og kjøre Harley i mange år. Nå har lysten blitt større til å kjøre med fire hjul enn to hjul.

Noe av det meste spennende er prosessen med å jakte, kikke, vurdere, avslå og endelig slå til på akkurat det kjøretøyet man vil ha. I det arbeidet har jeg flere bilkyndige venner, men vil gjerne også ha innspill fra eksperter på Mustang. Er det noen som kan tenke seg å bruke noen minutter på å vurdere aktuelle biler på bilder og komme med sine kvalifiserte meninger? Jeg vet at det også er noen som tilbyr seg å reise for å besiktige, men ettersom jeg er ny og derfor beskjeden spør jeg ikke om det i første omgang. :)

Jimi Fastback
Interested
Interested

Re: Nytt medlem

Post by Jimi Fastback »

Hei og velkommen!

Jakten på drømmebilen kan være en prosess hvor man får testet tolmodigheten på godt og vondt.
Men det er viktig å finne ut hvilken bil man ønsker seg før man går til innkjøp.
Smaken forandrer seg også med tiden og man skal ikke se bort i fra at man selger drømmebilen til fordel for en annen.

Bare spør om det er noe du lurer på og legg gjerne ved bilder eller link til bilder så skal du nok få svar på det du lurer på :mrgreen:

Mvh

Trygve

Post Reply