1969 cab

Velkommen! Her kan du fortelle litt om deg selv og din Mustang-interesse!

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
tomljoha
Curious
Curious

1969 cab

Post by tomljoha »

Hei
Mitt navn er Tom Louis Johansen og nytt medlem i kveld. Har de siste 2-3 åra ønsket at jeg en dag skal bli eier av en 69 cab. Synes at karosseri på 69 modell er det peneste av alle Mustanger som er laget. Det har også noe med det å gjøre, at når dette karosseriet kom i 1969, så hadde jeg akkurat tatt lappen. Jeg er 1950 modell selv. --- Har vært på Finn o.l de siste åra, men har ikke kommet over og funnet noe bil som er "den riktige", for det tror jeg at man bare "føler" når den rette en gang dukker opp. Jeg er utdannet bilelektriker selv og driver i bilbransjen enda, men har trukket meg tilbake og håndterer garantisaker/reklamasjoner. Jeg ønsker meg en bil som jeg slipper å tenke på at det er "noe med som jeg skulle ha reparert" Tida for mekking er for meg over. --- Noe kosemekking gjør jeg gjerne, men det begrenser seg til det. Har ikke satt meg så veldig mye inn i detaljer av hva jeg ønsker når det gjelder motor, ombygd, mest mulig original, hvor mange eiere, evt. importert o.l. men det jeg har tenkt meg er en bil til ca. kr. 300000 og minst 300 hk. Det er heller ikke egentlig noe hastesak å få kjøpt denne bilen, for garasjebygging starter til våren og den vil jeg først ha ferdig. Hvis ikke drømmebilen plutselig dukker opp da! --- Håper på litt hjelp av dere som kjenner bilene dere også elsker, og kan få litt hjelp til å finne meg en bil som har vært drømmen siden 1969

krila
Interested
Interested

Re: 1969 cab

Post by krila »

Hei
Og velkommen hit :-)
Håper du finner drømmebile, bare husk å sjekke den grundig før du kjøper. Trenger du hjelp til det så er det som regel mulig å få hjelp gjennom klubben.

mvh
Kri

T-K
Interested
Interested

Post by T-K »

Hei og velkommen :D

69 cab er et godt valg!

Disse vokser ikke på trær i ferdig tilstand, og det er flere varianter og velge i. Men på 300 hk så blir det en modifisert en da, og en fin 69 cab med 302 eller 351 som yter 300 hk så ryker fort 300 000.

Men godt valg, lykke til med jakten og gi beskjed hvis du trenger noen til og se på en bil :D

tomljoha
Curious
Curious

Post by tomljoha »

Hei igjen. Lenge siden sist. Jeg drivers stadig og ser etter drømmebilen, men ikke mange 69 mod. og spes. cab. til salgs. Ligger ute en gul 69 Mach 1 til salgs nå m/FINN-kode: 73174953. Er det noen som kjenner til den bilen? Ettersom jeg skjønner, så må det være en meget bra bil. Noe høy pris til det jeg hadde tenkt meg, men hadde allikevel vært interessant å høre fra noen i klubben om de kjenner bilen og om den evt. kan anbefales å eie.

Post Reply