Nytt medlem fra Ålesund

Velkommen! Her kan du fortelle litt om deg selv og din Mustang-interesse!

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Bjørn
Curious
Curious

Nytt medlem fra Ålesund

Post by Bjørn »

Hei! Skal i løpet av ikke altfor lang tid forhåpentligvis realisere drømmen om å anskaffe meg en Mustang Cab, mest mulig "ready to go" og rustfri. Må selvsagt ha en V8, gjerne rød av farge med hvit interiør (dette er drømmen, men kan selvsagt fravikes).
Ser for meg en 68 - 73 modell. Bor i Ålesund, men tar gjerne en tur hvis det er noe som fanger interessen. Hører gjerne fra folk i området som har tips om noe eller deler samme interessen. Må også skaffe meg en egnet plass for vinterlagring. Er ingen mekaniker, men er glad i å pusse og stelle, samt sørge for at ting fungerer og er på "stell". Gi lyd fra dere hvis dere ønsker å gi meg tips. Ser frem til å bli en del av Mustang-familien og til mange hyggelige samtaler her inne.

Bjørn
Curious
Curious

Re: Nytt medlem fra Ålesund

Post by Bjørn »

Noen som har greie på det som kan gi en tilbakemelding på denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81884504

andersen106
Curious
Curious

Post by andersen106 »

flott bil !
Ring 93459636 for info
Aztec gold 67 Fastback

Bjørn
Curious
Curious

Post by Bjørn »

Bjørn wrote:Hei! Skal i løpet av ikke altfor lang tid forhåpentligvis realisere drømmen om å anskaffe meg en Mustang Cab, mest mulig "ready to go" og rustfri. Må selvsagt ha en V8, gjerne rød av farge med hvit interiør (dette er drømmen, men kan selvsagt fravikes).
Ser for meg en 68 - 73 modell. Bor i Ålesund, men tar gjerne en tur hvis det er noe som fanger interessen. Hører gjerne fra folk i området som har tips om noe eller deler samme interessen. Må også skaffe meg en egnet plass for vinterlagring. Er ingen mekaniker, men er glad i å pusse og stelle, samt sørge for at ting fungerer og er på "stell". Gi lyd fra dere hvis dere ønsker å gi meg tips. Ser frem til å bli en del av Mustang-familien og til mange hyggelige samtaler her inne.

Post Reply