Finansiering til veteranbil

Snakk om ting som ikke passer inn i en av de andre kategoriene.

Moderators: 429CJ, abba, fox-body

Post Reply
mustang sally
Curious
Curious

Finansiering til veteranbil

Post by mustang sally » Wed Sep 14, 2016 13:42

Hei, lurer på finansieringstips til kjøp av veteranbil - banken min vil av en eller annen grunn ikke gi meg billån til veteranbil, men bare til nyere bil - noe med at lånet skal ha sikkerhet i bilen med kasko og annen tullprat. Jeg har aldri hørt om at det skulle være et problem før, en kan vel vanligvis få kaskofrit billån? Noen andre som har opplevd dette? Skal legges til at jeg har grei jobb og innkomst, og de gjerne gir meg forbrukslån, men synes det er litt vel dyrt i forhold til billånet.

andersen106
Interested
Interested

Re: Finansiering til veteranbil

Post by andersen106 » Wed Sep 14, 2016 14:12

Aztec gold 67 Fastback

mustang sally
Curious
Curious

Post by mustang sally » Fri Sep 16, 2016 14:18

Takk! Det var jo stilig! Var ellers ute og sammenligne på forbrukslån, som banken henviste som alternativ, syntes det var litt vel dyrt. Får ta kontakt til amcar da, og vende tilbake med bilder ;-)

mustanganders
Curious
Curious

Post by mustanganders » Tue Aug 07, 2018 19:34

Jeg kjøpte min Mustang -61 for noen år siden med et forbrukslån. Mange sier at du ikke bør kjøpe ting for penger du ikke har, men i dag har jeg betalt tilbake hele lånet, så det er ikke så ille.

Infected Mushroom
Lifestyler
Lifestyler

Post by Infected Mushroom » Sat Aug 18, 2018 16:35

mustanganders wrote:Jeg kjøpte min Mustang -61 for noen år siden med et forbrukslån. Mange sier at du ikke bør kjøpe ting for penger du ikke har, men i dag har jeg betalt tilbake hele lånet, så det er ikke så ille.
61??
Ponnyklubben
1965 HT
1965 Fastback

Thomas-Petterson
Curious
Curious

Post by Thomas-Petterson » Sun Mar 31, 2019 23:10

Jeg klarte selv å få vanlig billån når jeg skulle kjøpe veteranbil. Da hadde jeg riktig nok vært kunde i mange år, og hatt forsikring og andre tjenester der fast. Jeg hadde heller ikke andre billån på tidspunktet, og hadde bare brukt leiebil på ferie i spania samt andre ganger det var veldig behov for bil. Nå har jeg to billån, og en veteranbil som står i garasjen, og det gikk også fint :D

Post Reply