Pony parts Framsnakking

Snakk om ting som ikke passer inn i en av de andre kategoriene.

Moderators: 429CJ, abba, fox-body

grogei
Enthusiast
Enthusiast

Pony parts Framsnakking

Post by grogei » Wed Aug 21, 2013 21:43

Må skryte litt av Pony parts As på Ski

Mange snakker om at det er mye penger å spare på å bestille deler i fra Usa.. ja er nok noen kroner vist man har stor bestilling.

Men i dag fikk jeg pakke fra dem.

Dem hadde delene på lager, så delene var på mitt postkontor 2 dager etter at jeg bestilte dem.
På esken sto det jo såklart Mustangunlimited :-) Men det er ikke så farlig, det er jo samme delene om det er mustang unlimited ponyparts. osv

Sjekket delene opp med prisen til mustang unlimited. pris med Mva var 5 % lavere oss mustang unlimited en oss Pony parts As
Nå er ikke frakten gratis i Norge, men jaggu er den ikke billig fra Usa og posten skal jo pina mæ ha noen kroner for å drive inn Mva på deler fra Usa

Min konklusjon. billigs å handle hjemme i Norge og mye god hjelp å få oss gutta på Ski.

Rebel
Interested
Interested

Re: Pony parts Framsnakking

Post by Rebel » Wed Aug 21, 2013 21:56

8)
Madness Power 347

bjuk
Interested
Interested

Post by bjuk » Mon Aug 26, 2013 20:50

Eller som når min flisete håndbrekkwire - som jeg hadde tenkt å bytte til vinteren - ryker mitt i sesongen. En telefon til PP: "Til 67: -Ja, den har vi på lager". En tur innom samme dag, og alt i orden. :D
Eller som i fjor sommer da varmeapparatregisteret mitt røk og sommerturen skulle starte to dager etter.... Samme svar: "Til 67: -Ja, den har vi på lager".
Da får DHL, JetCarrier og de andre betjene andre kunder tenker jeg.
C-67 390 S-Code
1967 Ford Mustang

Elwaro
Interested
Interested

Post by Elwaro » Tue Aug 27, 2013 00:18

Og så jeg da, som fortsatt venter på lakkboksen. Bestilte den for 1 år siden !!!
Slå den.

bjuk
Interested
Interested

Post by bjuk » Tue Aug 27, 2013 09:08

Og hvor mange ganger har du purra eller snakket med dem og blitt lovet ny leveringdato?
C-67 390 S-Code
1967 Ford Mustang

t.hokholt
Curious
Curious

Post by t.hokholt » Tue Aug 27, 2013 22:31

glad jeg er ferdig med hele greia jeg for min del sånn oppførsel som di har aksepterer jeg ikke. :evil:

Elwaro
Interested
Interested

Post by Elwaro » Tue Aug 27, 2013 22:51

Samme her. Kunne ikke falle meg inn å drive å purre på en vare som er bestilt og som de lovet å ringe meg om når den ankom. Er det ikke mere seriøsitet i det de driver med så får det bare være for min del. Det finnes da heldigvis alternativer !!!

grogei
Enthusiast
Enthusiast

Post by grogei » Tue Aug 27, 2013 23:29

Ja finnes nok både posetiv og negativ erfaring med firmae. men hadde jeg bestilt noe og ikke fått det til avtalt tid, så hadde jeg purret.
Det er 2 årsaker til at jeg purrer på varer.

Nr 1. jeg trenger varen. Nr2. dem bør få vite at dem ikke har levert som lovet.

grogei
Enthusiast
Enthusiast

Post by grogei » Tue Aug 27, 2013 23:33

t.hokholt wrote:glad jeg er ferdig med hele greia jeg for min del sånn oppførsel som di har aksepterer jeg ikke. :evil:

Ta deg hjerne 5 min å skriv din erfaring om dem. Har også hørt andre som er missfornøyd, de fleste jeg kjenner er missfornøyd med pris og leveringstid. noe jeg var kjempe heldig med.

t.hokholt
Curious
Curious

Post by t.hokholt » Wed Aug 28, 2013 21:05

ferdig med di der for alltid jeg uannsett, for å avslutte det hele så fikk jeg så mye problemer å ukosligheter fordi jeg klaget at
jeg hadde mest lyst til å klikka totalt. som kunde forlanger jeg skikkelig behandling å når ting er lovet skal det holdes. jobba med kundeservice i over 20 år å hadde jeg gjort sånt hadde jeg fått sparken tvert. handler nå alt mitt på nett til mye rimligere priser

grogei
Enthusiast
Enthusiast

Post by grogei » Wed Aug 28, 2013 21:12

t.hokholt wrote:ferdig med di der for alltid jeg uannsett, for å avslutte det hele så fikk jeg så mye problemer å ukosligheter fordi jeg klaget at
jeg hadde mest lyst til å klikka totalt. som kunde forlanger jeg skikkelig behandling å når ting er lovet skal det holdes. jobba med kundeservice i over 20 år å hadde jeg gjort sånt hadde jeg fått sparken tvert. handler nå alt mitt på nett til mye rimligere priser

ok skjønner at du ikke ønsker å skrive noe om saken. høres skikkelig leit ut.

ttmorstad
Interested
Interested

Post by ttmorstad » Thu Aug 29, 2013 22:19

Slenger meg på framsnakkinga jeg. Topp firma =D>
---------------------------
68 Fastback

Post Reply