Erfaring med CJ pony parts

Snakk om ting som ikke passer inn i en av de andre kategoriene.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Smurfen
Curious
Curious

Erfaring med CJ pony parts

Post by Smurfen »

Hei!
Er det noen her inne som har erfaring med å handle fra CJ pony parts?
Tenker da også litt på hvor mye det koster med å få delene hjem til meg, kommer det mva oppå prisen jeg betaler hos CJ pony parts m/frakt?

andersen106
Curious
Curious

Re: Erfaring med CJ pony parts

Post by andersen106 »

hei
jeg har handlet hos dem flere ganger, ikke noe problem..

vare + frakt = sum + moms, evnt toll
Aztec gold 67 Fastback

Smurfen
Curious
Curious

Post by Smurfen »

Er vel ikke toll på bildeler?

Mustangen
Curious
Curious

Post by Mustangen »

Hei
Har fått derfra et par ganger. Ikke noe problem, eneste det tok litt lang tid ene gangen da ikke alt var på lager. De sender i en forsendelse. Som nevnt over, ikke toll men moms på frakta og. Eneste du skal være obs på, er hvis du bestiller større deler så det kommer i flere esker. Jeg bestilte grill, og den er da merket med pakkseddel/prisen for grillen. Samtidig er den andre esken merket med full faktura for alle varer. Jeg endte da opp med moms to ganger for grillen. Tok kontakt med speditør på Gardermoen (mener det var DHL) og fikk opplyst at jeg måtte betale men kunne sende krav til tollvesenet for refusjon. Usikkert om jeg hadde fått igjen samtidig som det hadde tatt lang tid. Gjorde ikke noe med det, men de sa man kunne gi beskjed til dem når varene kom så ville de kun belaste en gang. :)
Tor

andersen106
Curious
Curious

Post by andersen106 »

kan få toll avgift på elektriske deler
Aztec gold 67 Fastback

Infected Mushroom
Lifestyler
Lifestyler

Post by Infected Mushroom »

Har bestilt masse elektrisk til bilen opp igjennom årene, men aldri fått tollavgift på noe av det. Frakter det meste gjennom Jetcarrier, de ordner alt med mva og frakt og sender hjem på døra di, på jobben eller til Posten/ MyPack utleveringssted.

Har også brukt CJPP endel ganger, de er greie med gratis frakt på det meste og kjapp levering sålenge ting er på lager. På enkelte ting derimot kan prisen være høy i forhold til andre steder, sikkert for å dekke inn noe av fraktkostnader. Men stort sett er dem greie, og dem ligger i nabostaten til Jetcarrier, så frakta går kjapt når varene først er ute.
Ponnyklubben
1965 HT
1965 Fastback

Post Reply