eBay: 67 GTA S-code 390

Snakk om ting som ikke passer inn i en av de andre kategoriene.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
manbearpig
Curious
Curious

eBay: 67 GTA S-code 390

Post by manbearpig »

Kikker litt på eBay innimellom for moro, og har sett denne bli lagt ut på nytt igjen et par ganger:

http://www.ebay.com/itm/Ford-Mustang-GT ... 1785243837

Ser ut til han har fjerna en del av lakken (kjemisk ?), samt kleist på noe sparkel her og der. Motoren sviver ikke, men den går rundt.. og girkassa må gudene vite.

Gitt at det er rom for pruting her, hva tenker dere om denne som et potensielt restaureringsprosjekt ? Billig er blir det ikke, men 390 GTA og greier..

Mustangen
Curious
Curious

Re: eBay: 67 GTA S-code 390

Post by Mustangen »

Hei og velkommen hit.
Kikket fort på linken din og med en pris på 11k $ tenkte jeg at det finnes vel noen her eller i Sverige som er like aktuelle. Du må i hvert fall få noen til å kikke for det kan fort være mye rust og litt avvik fra annonse. Dollaren er slik nå at jeg tror med litt tålmodighet dukker det opp noe nærmere. Men 390 GTA klinger det. Uansett lykke til og du kan jo prøve å sende han et tilbud på e-post.

manbearpig
Curious
Curious

Post by manbearpig »

La meg presisere at jeg ikke har tenkt å kjøpe noe nå, men sånn rent hypotetisk :)

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast

Post by Mr Fox »

Spørsmålet er vel, kva kan du gjere sjølv :?: og kva må du leige folk til. :wink:

Kan du sveise rust :?:
Grunnarbeid før lakkering :?:
Motoroverhaling :?:
Overhaling av girkasse, bakaksel etc. :?:
Reparasjon av interiør :?:
etc. etc.
Må du leige hjelp til det meste, blir det billigare å kjøpe ein ferdig bil. :(

manbearpig
Curious
Curious

Post by manbearpig »

I mitt tilfelle blir det et hobbyprosjekt, samtidig som jeg får den bilen jeg vil ha.. ellers hadde jeg kjøpt en ferdig bil. Pengesluk blir det selvsagt, og dagens kurser gjør ikke saken bedre.

Sveising, grunnarbeid og generell mekking gjør jeg selv (med hjelp fra kompetente folk).

Overhaling av blokk / girkasse og lakkering setter jeg bort til proffene.

Post Reply