Norsk Mustang Club siden

Informasjon fra Webmaster om siden

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Hva synes du om det nye designet ?

Vet ikke
1
3%
Dårlig
2
5%
Bra
18
47%
Knall bra
17
45%

Total votes: 38

norskmus
Site Admin
Site Admin

Norsk Mustang Club siden

Post by norskmus »

Hei !
Her vil jeg fortelle litt om hva som skjer med NMC Siden fremover.
Norskmustangclub.com er nå nede, men NMC eier fremdeles denne siden og den vil hovedsakelig brukes til lagring av bilder etc. Norskmustangclub.no vil bli/være den offisielle siden til NMC.
Jeg håper vi er 100% oppe å går innen veldig kort tid !
Designet er ikke ferdig, diverse ting er ikke på rett plass, men det vil komme innen kort tid :)
Har allerede fått diverse kommentarer på banneren og den er bare midlertidig :P Banner med både klassiske og moderne Mustanger er på gang!

Guest

Re: Norsk Mustang Club siden

Post by Guest »

norskmus wrote:Hei !
Her vil jeg fortelle litt om hva som skjer med NMC Siden fremover.
Norskmustangclub.com er nå nede, men NMC eier fremdeles denne siden og den vil hovedsakelig brukes til lagring av bilder etc. Norskmustangclub.no vil bli/være den offisielle siden til NMC.
Jeg håper vi er 100% oppe å går innen veldig kort tid !
Designet er ikke ferdig, diverse ting er ikke på rett plass, men det vil komme innen kort tid :)
Har allerede fått diverse kommentarer på banneren og den er bare midlertidig :P Banner med både klassiske og moderne Mustanger er på gang!
:evil:

Lill

NMC Siden

Post by Lill »

Hei! Jeg er veldig imponert over siden du har laget Stephan! Knallbra!! Blir enda bedre med flere bilder :D Stå på , dette kan du! :D

Modmach1
Interested
Interested

Post by Modmach1 »

Hvis noen sender mail til den vanlige nmc eposten nå, så kommer den desverre ikke frem til meg, da jeg ikke har fått alle kodene hittil. Mail kan foreløpig sendes til: streamliner_kustom@hotmail.com

The Man
Interested
Interested

Bra side

Post by The Man »

Fin sideoppsett dette her. Fungerer veldig godt i de andre fora jeg deltar i. Blir bra når vi får lagt ut bilder etc. eller i alle fall en liten avatar :twisted: og nå har jeg jo fått det! :D
Last edited by The Man on Wed Dec 01, 2004 21:43, edited 1 time in total.

Modmach1
Interested
Interested

Post by Modmach1 »

Da er .com domenet igjen oppe og går. Går man på .no og .com domenet så kommer man på samme siden. Disse adressene er nå flettet sammen. I løpet av dagen så stenges internetten min i gamle leiligheten og jeg vil ikke være 100% oppe å gå før den 25 Oktober, da får jeg internett i den nye leiligheten. Men jeg skal prøve å få til oppdateringer allikavel :P

JM

Gratulerer med ny side.

Post by JM »

Det var på tide at klubben klarte å skjønne att vi ikke lever i 80årene lenger og fikk et nytt utseende. Når noen klassiske Mustanger havner i banneret så er siden kjempebra, og jeg gratulerer klubben med fremgangen.
Synes også det er på sin plass å takke vedkommende som har drevet siden tidligere for stor innsats.

Hvis klubben nå også kunne avskaffet de tragiske premievasene :oops: som jeg blir flau bare av å se på, og som jeg tipper ingen har verken på peishylla eller i garasjen, så er klubben i rute for fremtiden.

Dette blir bra!

fkrlf
Curious
Curious

Post by fkrlf »

Dette ser veeeldig bra ut. Håper siden blir minst like bra som Moldestuket - pleier å stikke noen turer innom der også i løpet av måneden. Må følge med hva som skjer på andre siden av Fursetfjellet vettu.

Tips: Kjør alle annonsene på Forumet i stedet for noe eget på førstesiden. Slik sparer du mye jobb med å legge inn manuelt - i tillegg til at vi "andre" slipper å lete på mer enn en plass.

Glær mæ te fortsættelsn!

Modmach1
Interested
Interested

Post by Modmach1 »

Da er nettet oppe å går i ny leiligheten så nå vil det komme mye oppdateringer fremover ! Lagt inn 21 nye bilder på bildegalleriet. Bilde galleri av 74 og til i dag kommer. Lagt ut 69-70 Galleri. Takk til Jan Steinsland som sendte meg tre bilder av sin 69 Mustang med "Gone in 60 Seconds" felger

Cougar
Curious
Curious

Design

Post by Cougar »

Du bør krympe banner og meny en del (høyden), da det tar bort for mye plass på sidene. Ellers ser sidene ut til å bli veldig bra. 8)

fkrlf
Curious
Curious

Deler

Post by fkrlf »

Føler kanskje det burde være en egen til salgs avdeling for deler slik at deler og biler blir adskilt?

C4 vette
Curious
Curious

Post by C4 vette »

Synes siden er blitt skikkelig bra, veldig lett å bli gira på Mustang når det er slik aktivitet på forumet her :D

For min egen del så ble jeg så gira at jeg måtte kjøpe meg en Mustang igjen 8) Så nå står det en Mustang i garasjen som skal stå ferdig modifisert til våren :P

Utrolig bra side!! Stå på!!

Post Reply