C4, flexplate

Har du et girkasse spørsmål ? Post det her !

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

grepst1
Curious
Curious
Posts: 18
Joined: Tue Sep 22, 2009 19:28
Location: Førde

C4, flexplate

Post by grepst1 »

Kva misjon har "uballansen" på flex-plate/startkrans (f.eks. 28 oz)?
Har hatt min 67 Mustang sidan 1978, og her er fortsatt ting å lære...
Ståle Grepstad

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 689
Joined: Mon Nov 27, 2006 23:07
Location: Sunnmøring

Re: C4, flexplate

Post by Mr Fox »

Motoren er eksternt balansert.
Veivaksel, stempel og råder er i "ubalanse" det mangler 28 eller 50oz. :idea:
Denne vekta blir lagt på svinghjul eller flexplate.

På motorer som er internt balansert er veivaksel, stempel og råder i balanse.
Derfor har desse svinghjul/flexplate uten ekstra vekter.

grepst1
Curious
Curious
Posts: 18
Joined: Tue Sep 22, 2009 19:28
Location: Førde

Re: C4, flexplate

Post by grepst1 »

Så dette vert og lagt inn manuell kasse/kløtsj?

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 689
Joined: Mon Nov 27, 2006 23:07
Location: Sunnmøring

Re: C4, flexplate

Post by Mr Fox »

Har du en motor med 28 oz og automat.
Viss denne skal bygges om til manuell må svinghjulet vere 28oz.
Men kløtsj og girkasse er internt balansert, så dei delane er like uansett om motor er 28 eller 50oz.

grogei
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 1198
Joined: Sun Apr 06, 2008 04:51

Re: C4, flexplate

Post by grogei »

Det der er en skikkelig suppe, når man starter med modifiserte motorer eller motorer som man ikke helt vet hva år er.
Da må man bare levere inn og få alt ballansert, da jeg synes tidligere fikk jeg alt mulige snodige ristinger :-)

grepst1
Curious
Curious
Posts: 18
Joined: Tue Sep 22, 2009 19:28
Location: Førde

Re: C4, flexplate

Post by grepst1 »

Har nyoverhalt 289 motor frå 1966 som skal inn i min 67. Utifrå mellomplate gir/motor så har motor vore kobla imot manuell kasse tidlegare. Kan eg altså då få problem med ubalanse når eg monterer den imot C4 automat frå ca 1972?

grogei
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 1198
Joined: Sun Apr 06, 2008 04:51

Re: C4, flexplate

Post by grogei »

Bare pass på at du har samme oz på flexplata som på svinghjule, som var montert når det sto manuell på motoren.
Da har du iværtfall samme utganspungt, så får du håpe på at han som bygget motoren, bygget den fri for uballanse

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 689
Joined: Mon Nov 27, 2006 23:07
Location: Sunnmøring

Re: C4, flexplate

Post by Mr Fox »

grogei wrote:Det der er en skikkelig suppe, når man starter med modifiserte motorer eller motorer som man ikke helt vet hva år er.
Da må man bare levere inn og få alt ballansert, da jeg synes tidligere fikk jeg alt mulige snodige ristinger :-)


No er du litt negativ grogei. 8)

Eg veit ikkje kven som bygger motor for deg, men klarer dei ikkje å sjå forskjell på ei 289-302 veiv med 28oz og ei 302 veiv med 50oz ? Det er og synlig forskjell på svinghjul og svingningsdemper som står i forkant på veivaksel.
Det er berre å bruke litt tid på å finne ut av "suppa" forskjellane er synlige og det finst og delenummer. 8)

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 689
Joined: Mon Nov 27, 2006 23:07
Location: Sunnmøring

Re: C4, flexplate

Post by Mr Fox »

grepst1 wrote:Har nyoverhalt 289 motor frå 1966 som skal inn i min 67. Utifrå mellomplate gir/motor så har motor vore kobla imot manuell kasse tidlegare. Kan eg altså då få problem med ubalanse når eg monterer den imot C4 automat frå ca 1972?


Ford skifta frå 28 til 50 oz i 1981-82 så dette går heilt fint. :D
Men det er en liten ting du må sjekke opp, i senter på veivaksel mot girkasse står der eit lager på biler med manuell gir.
Aksling frå girkasse skal inn her.
På automat skal dette lageret fjernes.
Er lageret fjernet er hullet ca 36-37 mm, samme som aksling på automatkasse.

grogei
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 1198
Joined: Sun Apr 06, 2008 04:51

Re: C4, flexplate

Post by grogei »

Mr Fox wrote:
grogei wrote:Det der er en skikkelig suppe, når man starter med modifiserte motorer eller motorer som man ikke helt vet hva år er.
Da må man bare levere inn og få alt ballansert, da jeg synes tidligere fikk jeg alt mulige snodige ristinger :-)


No er du litt negativ grogei. 8)

Eg veit ikkje kven som bygger motor for deg, men klarer dei ikkje å sjå forskjell på ei 289-302 veiv med 28oz og ei 302 veiv med 50oz ? Det er og synlig forskjell på svinghjul og svingningsdemper som står i forkant på veivaksel.
Det er berre å bruke litt tid på å finne ut av "suppa" forskjellane er synlige og det finst og delenummer. 8)



He he høres kanse litt negativ ut, men har jo nesten hver gang jeg har kjøpt nye råder, stempel osv, funnet ut at den ikke lengre er i ballanse, modifisert utgave. Men er på langt nær noe proff bygger, men blir nesten altid forandra litt når jeg leverer inn for ballansering.

grepst1
Curious
Curious
Posts: 18
Joined: Tue Sep 22, 2009 19:28
Location: Førde

Re: C4, flexplate

Post by grepst1 »

Eg hadde ei lettare overhaling på motor for mange år sidan; skifta veiv- og rådelager, stempelfjører, registerdeler osv. 289-motoren hadde vore brukt på ein Fairlane, ingenting mot veiv følgde med. Bør eg sjå etter eventuelle verdiar som kan vere innslått i enden på veivaksling eller er verdien kun innslått i "lause" deler?

Mr Fox
Enthusiast
Enthusiast
Posts: 689
Joined: Mon Nov 27, 2006 23:07
Location: Sunnmøring

Re: C4, flexplate

Post by Mr Fox »

At stempelringer og lager er skifta endrer ikkje på balanseringa.
Har du flexplata som vart brukt på automatkassa :?:
Viss du må kjøpe ny, må den vere 28 oz.

Har du svingningsdemper framme på motoren :?:
Den som nedre reimhjul er skrua fast i.
Denne må og vere 28 oz. Er du usikker på om det er rett svingningsdemper så kan du sjå på baksida av den.
50 oz ( ca 1,4kg) vekta er mykje større en 28 oz (ca 0,8kg) vekta.
28 oz balansering betyr at svingningsdemper og flexplate skal ha 28oz til sammen i motvekt.
Mesteparten av denne motvekta er på svingningsdemper foran.

På bilde er 50oz til venstre og 28oz til høgre
Attachments
20141214_152856.jpeg

Post Reply