Sperre til 70mod?

Spørsmål angående bakaksling og mellomaksling poster du her !

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Kai Ove
Curious
Curious

Sperre til 70mod?

Post by Kai Ove »

Tenkte jeg skulle få montert sperre på min 70 mustang iløpet av vinter`n! Får man kjøpt overhalte aksler med sperre eller bare innmaten?
Hvor er det man får taki det til en ålgreit pris? Evt. om noen har en aksel med sperre ligganes så si ifra? :)

Mvh Kai Ove
70`Mustang
351
c4

289
Interested
Interested

Re: Sperre til 70mod?

Post by 289 »

Du må vel finne ut ditt bruksområde og hva du vil legge i av kroner. Du får alt fra "billige" enheter til å montere inn i den du har til ferdig bygde komplette aksler. brukt må påregnes overhaling av clutcpakke før montasje. Jeg vil anta at de fleste setter inn en i det huset som sitter i bilen allerede. Hvis du ser på Currie kan du få et intrykk av hva det er å velge i. Du kan feks spørre Stig H Marthinsen hos Pony Performance om han kan bygge en for deg. Han er flink med bakaksler.

mroed
Interested
Interested

Post by mroed »

Dersom du er villig til å importere selv, er der flere mer eller mindre kjente selgere på ebay som selger komplette "klumper", kjøpte selv av en som kalles Tj eller noe slikt, og er meget godt fornøyd :)
'67 Hardtop - Astro A5 5-speed, 4.11 Trac Lock, Power disc, Power R&P, Magnaflow 2.5"

Saufot
Interested
Interested

Post by Saufot »

mroed wrote:Dersom du er villig til å importere selv, er der flere mer eller mindre kjente selgere på ebay som selger komplette "klumper", kjøpte selv av en som kalles Tj eller noe slikt, og er meget godt fornøyd :)

Jeg har også kjøpt av TJ. Veldig godt fornøyd og kan anbefales. 8) Her er en link til en av hans auksjoner på eBay.

Post Reply