Time slip's.

Resultater / tider, plasseringer, referat mm.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Nils Olav Solbakken
Curious
Curious
Posts: 28
Joined: Wed May 18, 2005 13:39
Location: Mosjøen

2006

Post by Nils Olav Solbakken »

Hallo.
Jeg har gjort dette

Byttet topper til GT40P (Toppene er portet +1,94-1,6 ventiler)
Innsug Weiand Stealth
Vipparmer Crane roller 1.7
Forgasser Holley 750 Vac
M/T Dekk ET Street Radial 255 dim.
Det bilen/gearkassen trenger nå er høyere stall speed.
(2500 - 3000 rpm converter)
Har alt for dårlig 60 fot tid ligger på 2 sec.
Kjempe feste med M/T dekkene .
:D :D

Mvh
Nils Olav

Nils Olav Solbakken
Curious
Curious
Posts: 28
Joined: Wed May 18, 2005 13:39
Location: Mosjøen

Effekt

Post by Nils Olav Solbakken »

Legger ved bremseresultat !!

Effekt test på rullende landevei NAF Mosjøen. (2006)
Målte over 200 kw på bakhjula og med et transmisjonstap på ca 25% er det 340 hk i motor. Økning på 77 hk fra i fjord.
:P :P

Hilsen

Nils Olav

foxtrot
Curious
Curious
Posts: 5
Joined: Thu Oct 28, 2004 15:10

Post by foxtrot »

Hei Nils Olav
så kjøringa på Kjærstad, men fikk ikke prata med deg.
Bra drag i bilen din ja.
Hvilken kam har du
Hvem har porta toppene?

vh
svein
(snart tilbake i Mosjøen etter 7,5 år i Oslo)

Nils Olav Solbakken
Curious
Curious
Posts: 28
Joined: Wed May 18, 2005 13:39
Location: Mosjøen

Post by Nils Olav Solbakken »

Hei Svein.

Jeg kjører med standard kam (89 302 Ho)
Løft m/ 1.7:1 vipparmer = Innsug 0,473 Eksos =0,473
Durasjon på Innsug =276* Eksos =266*
Lob Separation 115,5*
Kjøpte toppene fra en kar i Springfield USA
på ebay.Toppene er portet og modifisert av en
motor bygger der borte, meget bra jobb.


Velkommen tilbake til Mosjøen !!!

Hilsen
Nils Olav

Nils Olav Solbakken
Curious
Curious
Posts: 28
Joined: Wed May 18, 2005 13:39
Location: Mosjøen

Selges

Post by Nils Olav Solbakken »

Bilen er til salgs ,se biler til salgs for info !!

:!: :!:

Post Reply