Street Legal på Østlandet ?

Alt annet som er relatert til racing (for Teknisk, husk å benytte gruppen teknisk lenger ned).

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

daffen
Interested
Interested

Post by daffen »

ELLING wrote::-({|= Friste med å stekk av fra herre været vi har i Trøndelag no i allafall... en Fjellvætts regel som gjelder akurat no.... NR: ??? meld ifra hvor du går...
Håper du får med deg noen som e lei av snø-kaos og kulde... vi i midt Norge blir på veien å rydder snø ser det ut for,,,...

Menn Daffen ---- du må fortell verden at det er denne motoren Big AL har bygget til deg og din Mach I.... dette blir rått...

Motorn er ferdig bygget og benket og på vei hjem til moderlandet ;-)

Den skulle vel kunne dytta litt snø i midtnorge ;-)

PS. Jeg reiser ikke ensom til Santa Pod nei. Vi reiser 2 pers +
skal bo på samme hotel som Bossie folket 10 min fra Santa
og satser på en påskeferie uten sidestykke !!
Attachments
Big Al's 029.jpg

ELLING
Interested
Interested

Post by ELLING »

:-({|= dette Daffen.!!!!!.. er å blir en av de råeste Mustanger i Norge,,, bilen din er et svært godt gjennomført bygge, det kan Elling bekrefte, har sett nøyere på bilen din en noen andre..(HI-HI)..
men du må ta med gode venner å bare reis til Santa Pod... smak lokta av tidli vår ,med svidd gummi å en liten dose nitro sivende i neseboret... vi som er igjenn i moderlandet må vell spis Kvikk Lunsj og appelsin. vi håper på vår å en god sommer...

Må vell spørre for alle racere om datoen på Drammen er bekreftet til Søndag 22 juni...????
"FORDel me flat pedal"... Tar å en tur med hatten på...

kim 65 ht evensen
Interested
Interested

Post by kim 65 ht evensen »

Da er det bare å tre på hjelmen og spenne 3 punkts selene så sees vi til lørdag. 8) :josh: :clap: :clap:

http://www.acbcb.com/doc/plakat2308.pdf
65 ht 302 ford racing....... 5speed 3.00 .. The green team..
. Street legal racer...
66 Cab .......68 FB.... 69 FB.....:)

MACH1_351CJ
Enthusiast
Enthusiast

Post by MACH1_351CJ »

Som jeg har skrevet lenger oppe på denne tråden, så skulle jeg komme tilbake med mere info.
Det vil bli kjørt som bracket, med 7,70 som laveste tid. Ellers er det samme regler som i street legal
mht krav om sikkerhet og godkjennig av bil. Forhåndsregistrering her: http://hellcruisers.com/
Ambition is a dream with a V8 engine.

Post Reply