NM i street legal 2009

Alt annet som er relatert til racing (for Teknisk, husk å benytte gruppen teknisk lenger ned).

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

daffen
Interested
Interested

NM i street legal 2009

Post by daffen »

NM i street legal 2009 er søkt arangert på gardemoen Lørdag 4 JULI i sammarbeid med 4 Juli cruisinga på Lillestrøm hvor det som kjent er 3- 4000 biler + - på en sånn dag og da tenkte jeg at NM i street legal på gardemoen først på dagen og så ned i kolonne til 4 Juli cruisinga på Lillestrøm på eftan kan bli et mega bra opplegg på LØRDAG 4 JULI , hva tror dere der ute ? ?
Attachments
131041023_tp.jpg

kim 65 ht evensen
Interested
Interested

Post by kim 65 ht evensen »

OO00ooh Hvilken ide [-( :-k #-o ](*,) :roll: :idea: :lol: \:D/ :nice: :clap: :drool: :coool:
65 ht 302 ford racing....... 5speed 3.00 .. The green team..
. Street legal racer...
66 Cab .......68 FB.... 69 FB.....:)

Ragtop
Enthusiast
Enthusiast

Post by Ragtop »

En god ide :!:

65HT Sleeper
Enthusiast
Enthusiast

Post by 65HT Sleeper »

:worship: :worship: :coool: :clap: \:D/ :cop:

Du e slett ikke tapt bak en Chevy vogn Trond :lol:
65HT. Boss 302 med 347 Stroker, Jesel beltdrive, 4 trinns Toploader, Zoom clutch, Strangebygd 9", 31 splines, Subframe Connectors, CalTracs, RamAir
68FB Racecar, Boss 460 med 606 Stroker, Tørrsump, Powerglide, rørramme med 12 punkt bur, fallskjerm

daffen
Interested
Interested

Post by daffen »

65HT Sleeper wrote::worship: :worship: :coool: :clap: \:D/ :cop:

Du e slett ikke tapt bak en Chevy vogn Trond :lol:

chevy ?? Som jeg sa så er det ikke lov og banne her inne !!! hehe .

Ja, vi får se om det bærer de fruktene jeg håper så det kan bli i nærheten av deg jeg håper og trenger for jeg har jobba MEGA HARDT med NDRG for og få de til og backe dette opp i forhold til street legal kjøring så det er bare MASSIV OG POSSITIV RESPONS jeg trenger av feedback på dette nå . . Og selfølgelig at nok biler kommer og vil kjøre og drar med seg MASSE publikum så vi kan få et løft på gardemoen og NDRG for det trenger vi !!!!
Venter i spenning :arrow: :arrow:

Ragtop
Enthusiast
Enthusiast

Post by Ragtop »

Fra wikipedia:
"Chevre er fransk geitost. Chèvre betyr geit på fransk."

Når GM i tillegg brand'er Daewoo som Chevrolet i Europa så blir det enda tristere.... nevner spennende modeller i fleng: Matiz, Kalos, Lacetti, Nubira, Epica, Captiva... stønn :oops:

daffen
Interested
Interested

Post by daffen »

thordahl wrote:Fra wikipedia:
"Chevre er fransk geitost. Chèvre betyr geit på fransk."

Når GM i tillegg brand'er Daewoo som Chevrolet i Europa så blir det enda tristere.... nevner spennende modeller i fleng: Matiz, Kalos, Lacetti, Nubira, Epica, Captiva... stønn :oops:

OG FOLK LURER PÅ HVORFOR DE GÅR MOT KONKURSENS RAND ??

daffen
Interested
Interested

Post by daffen »

kim 65 ht evensen wrote:OO00ooh Hvilken ide [-( :-k #-o ](*,) :roll: :idea: :lol: \:D/ :nice: :clap: :drool: :coool:

Klarer vi og bidra med nok deltagere og samtidig nok publikum så tror jeg fremtiden for street legal bilene kan bli lysere / bedre på gardemoen enn va det har vært. + At det i mitt lille hode har stort potensiale til og bli en uforglemmelig dag totalt sett vis alle bidrar med sitt og stiller opp...........

What do you guys think out there ????
Attachments
210_large5.jpg

MACH1_351CJ
Enthusiast
Enthusiast

Post by MACH1_351CJ »

Hell Cruisers har jo planlagt klubbtur nedover til Lillestrøm.
Jeg har hvertfall planer om å dra nedover og da ikke uten en tur innom Gardermoen :wink:
Ambition is a dream with a V8 engine.

daffen
Interested
Interested

Post by daffen »

MACH1_351CJ wrote:Hell Cruisers har jo planlagt klubbtur nedover til Lillestrøm.
Jeg har hvertfall planer om å dra nedover og da ikke uten en tur innom Gardermoen :wink:

Hmm, du er jo en selvfølge på det racet vis det blir sånn da, hehe. Så vidt jeg husker så har jo du en tittel og forsvare i den sammenhengen :-)
Attachments
210_large5.jpg

65HT Sleeper
Enthusiast
Enthusiast

Post by 65HT Sleeper »

Hans har noe å forsvare der ja :lol:

Men d bli kamp om trofeet neste år ja :wink:
65HT. Boss 302 med 347 Stroker, Jesel beltdrive, 4 trinns Toploader, Zoom clutch, Strangebygd 9", 31 splines, Subframe Connectors, CalTracs, RamAir
68FB Racecar, Boss 460 med 606 Stroker, Tørrsump, Powerglide, rørramme med 12 punkt bur, fallskjerm

MACH1_351CJ
Enthusiast
Enthusiast

Post by MACH1_351CJ »

Hmm, jeg bør kanskje holde meg hjemme, slik at andre også har en sjans :roll: :roll: :lol: :lol:
Jeg må passe på å være stor i kjeften nå mens jeg kan :lol:
Ambition is a dream with a V8 engine.

Post Reply