kjapp cab?

Har du tekniske spørsmål så legg ut ditt spørsmål her !

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
v8lover
Curious
Curious
Posts: 9
Joined: Tue Mar 10, 2015 11:47

kjapp cab?

Post by v8lover »

Noen som har en fox cab som er jassa opp litt? Er det noe å bruke penger på . Må vel omfattende stiving av understell til for å få det til å holde med 350hk? Har en 89 GT og hvordan slår det ut med biltilsynet tro.

User avatar
429CJ
Fanatic
Fanatic
Posts: 2632
Joined: Thu Oct 14, 2004 14:15
Location: Hønefoss

Re: kjapp cab?

Post by 429CJ »

v8lover wrote:Noen som har en fox cab som er jassa opp litt? Er det noe å bruke penger på . Må vel omfattende stiving av understell til for å få det til å holde med 350hk? Har en 89 GT og hvordan slår det ut med biltilsynet tro.


Du har den fordelen at bilen din er flyttegodsimportert og skal godkjennes etter kjøretøyforskriftene fra 1942. Altså forholdsvis romslig rundt lover og regler i forhold til nyere og strengere regelverk.
Prat litt med AMCAR om de kan hjelpe deg med papirer i forhold til ett oppsett du har tenkt på.
Bilen var jo original med 225hk, så det bør finnes håp.
Lykke til.
1971 Mach1 429 Cobra Jet "Torill"

1988 Hatchback GT m/T-Top og AOD

In charge of the Norwegian Mustang registry
429cj@norskmustangclub.no
NMC#47

v8lover
Curious
Curious
Posts: 9
Joined: Tue Mar 10, 2015 11:47

Re: kjapp cab?

Post by v8lover »

Takk for svar. Jeg kan jo høre med de

Post Reply