MSW - Vi var også der!

Legg ut bildene av din bil eller andre Mustanger.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Mustangen
Curious
Curious

MSW - Vi var også der!

Post by Mustangen »

Det er masse flotte bilder ute av flotte biler fra treffet, så tenkte jeg skulle vise et bilde av noen som ikke fikk æren av å stå i rampelyset. Regner ikke med at så mange var ute på publikumsparkeringa og tok bilder, så tenkte dere kunne få se oss også. Det var kun biler som skulle kjøre stripa eller bedømmes som kom inn, fortalte en pliktoppfyllende parkeringsvakt meg. Det skulle bli så mange biler at det var kun grusplassen for publikum for oss. Rart at man tar dette ”problemet” kvart over ni på morran og ikke venter til det eventuelt blir et problem. Argumentasjon med blått bånd, at treffavgift var betalt og at bilen hadde stått inne tidligere år bet ikke på denne vakta. Han hadde nok fått stallordre.
Da min argumentasjon gikk tom og jeg måtte svare to ganger nei på spørsmål om jeg skulle kjøre stripa eller bedømme bilen, føltes det som det beste jeg kunne håpe på, å få parkere sammen med publikum. Treffavgift eller ei. Jeg bor lokalt så jeg deltok ikke på hotellet men vet fra tidligere år at det fort blir kø i innsjekking lørdag, så jeg betalte for moroa fredag for å spare tid for oss alle. Men det var jo liten vits i, så langt som til innsjekkinga kom jeg ikke. Nå velter ikke treffavgifta budsjettet med denne hobbyen, men enten er man treffdeltager eller publikum.
Nåvel, det var bare å akseptere utfallet så jeg tenkte da at jeg fikk stikke bort å kikke på Mustangene her senere på dagen. Skulle vel være en del biler utenom kjøring/bedømming tenkte jeg. Da det ble annonsert matpause i kjøringa tenkte jeg det var fin tid å se på bilene utenfor. Men vakta hadde nok sett lyset eller blitt snakket med, for alle Mustangene der ble det plass til på et bilde. I tillegg til oss tre som ble parkert samtidig, sto en Mustang til to hakk bortenfor oss. Jeg traff på Lars-Petter på tur tilbake og spurte om denne praksisen. Som det ante meg var dette feil og han ville gjerne at jeg skulle kjøre inn. Da var det igjen så lite av dagen og irritasjonen stigende, så jeg så ingen vits i å stå bortest på parkeringa. Så en stund til i støvet kunne den bli. Vi var fire biler som kjørte sammen, to på sitt første treff med egen bil og poenget var å stå samlet så vi kunne ta noen bilder av bilene samlet. Det lyktes for to. Mustanglørdagen er noe man gleder seg til lenge og selv om bilen min ikke skulle bedømmes, føler jeg jo at den skinner sammen med andre nystriglede hester.
Så til neste år vil jeg gjerne at klubben klargjør om publikumsparkering skal benyttes for Mustanger, for da kan jeg være publikum og bruke bil som passer bedre til å stå på en støvete parkeringsplass…. Eller kanskje informere vaktene og ikke stole på at de skal tenke selv!
Med Mustanghilsen
Tor Bekkelund

[img] [attachment=0]MSW 2013.JPG[/attachment] [/img]
Attachments
MSW 2013.JPG

Jimi Fastback
Interested
Interested

Re: MSW - Vi var også der!

Post by Jimi Fastback »

Huff da, dette var jo utrolig synd.
Gratis entre neste år ville jo vært et plaster på såret :)

69 convertible
Interested
Interested

Post by 69 convertible »

Jeg hadde sansynligvis blitt så forbanna at jeg hadde snudd og reist et annet sted hvis jeg hadde opplevd det samme før jeg hadde kokt over og blitt usaklig og barnslig.
Hvis dette er tilfelle akkurat som du sier, så mener jeg at en beklagelse fra arrangøren er det minste dere kan få.
Jeg er selv ikke den ivrigste til å dra på treff, men passer på å få med noen i løpet av sesongen. Har heldigvis altid følt meg velkommen. Men slik behandling når man skal på treff og i tillegg er ny i miljøet, kan være nok til at man i hvertfall ikke skal dit igjen.
Har selv ikke vært på MSW ennå, men hørt mye skryt om det. Ikke la dette skremme deg, gi dem en ny sjanse neste gang

Morten

grogei
Enthusiast
Enthusiast

Post by grogei »

Leit å høre en slik historie.

ser det er mange hengere bak i bildet, er det mange biler som kommer på lukkede hengere på disse treffene, eller er det også oppstillingsplass for Mustanger med 4 bein og ikke hjul

Cashier
Curious
Curious

Post by Cashier »

På vegne av styret vil jeg sterkt beklage at det ble misforståelser ifb. med parkeringen tidlig på lørdagsmorgenen. Håper denne episoden ikke avskrekker dere fra å komme neste år og vi vil så klart gi dere et plaster på såret ved MSW Elverum 2014. Går ut fra at den andre bilen var fra Vallset og i tillegg til sidemannen deres så har jeg kontrollen på hvem 3 av bilene tilhører.
4-mann må selv ta kontakt da jeg ikke vet hvem dette er.
Minn meg på det under innsjekking neste år så kommer vi til enighet da.
Vi beklager nok en gang.

Marit Røtterud
kasserer

Cashier
Curious
Curious

Post by Cashier »

grogei wrote:Leit å høre en slik historie.

ser det er mange hengere bak i bildet, er det mange biler som kommer på lukkede hengere på disse treffene, eller er det også oppstillingsplass for Mustanger med 4 bein og ikke hjul

Hengerne til venstre på bildet er til seilfly. Det er vanligvis kun noen få biler som kommer på hengere til våre treff.

Marit

Mustang95
Enthusiast
Enthusiast

Post by Mustang95 »

Blir for dumt å nekte inngang for en Mustang på et Mustangtreff, men skjønner nå hvorfor det var færre biler enn "normalt".
1995 Conv V6
1994 Coupe V6 -- 1/4 - 9.99 @ 213.02 (+500rwhp SAE)

"Certified V6 Psychopath"

Mustangen
Curious
Curious

Post by Mustangen »

Takk for kommentarene og styrets respons gjennom Marit.
For egen del klarer nok ikke dette å holde meg borte fra Mustang Speed Weekend senere, og jeg regner med at dette gjelder de andre også. Dertil er det for hyggelig på disse treffene. Kan trygt anbefales til de som ikke har prøvd. Jeg tror heller ikke dette skjer igjen, selv om det på en måte hadde vært morsomt å fylle plassen med flotte Mustanger.
Kanskje man skulle ta hele helga neste år. (Kan jo ligge over fra fredag i telt på Starmoen, så er jeg vel inne…. 8) ) Så vi ses nok neste år
Tor

Post Reply