Kalender 2015

Legg ut bildene av din bil eller andre Mustanger.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Ragtop
Enthusiast
Enthusiast

Kalender 2015

Post by Ragtop »

Hei alle Mustang entusiaster!

Vi er vel alle interessert i å ha en staselig NMC kalender på veggen i 2015 også. Marit har produsert mange årganger med flotte kalendere, nå er det jeg som har overtatt jobben.

Det viktigste i en slik kalender er bildene... kanskje er det min bil det er bilde av i mars, kanskje er det kompisen sin, kanskje er det den du angrer på at du solgte for tre år siden som er med, hvem vet? Hvis du klarer å holde deg når du får den i posten må du vente helt til desember.

For at det skal bli en fin og spennende kalender må jeg ha bilder fra dere, gjerne i full oppløsning slik at jeg kan fikse litt på dem. Jeg ber dere derfor om å sende meg bilder ASAP, legg de gjerne ut på dropbox.com og send meg en link. Både gamle og nye bilder er bra . Jeg utfordrer spesielt de som bor nord for Trondheim til å sende bilder. Jeg har hørt rykter om en Mustang nord for Trondheim et sted.... ;-)

En siste sak: det er viktig at NMC ikke blir en geriatrisk avdeling, jeg stiller i klassen "gæmlis" (ref min yngste sønn) og innser at de yngre medlemmene sannsynligvis vil ha noe annet et det jeg synes er OK. Fint om dere som ikke er "gæmliser" gir meg innspill på hva dere vil ha i en kalender. Men ikke foreslå at kalender på papir bør avskaffes i 2015.

Kort oppsummert: send bilder og gi meg innspill!

På forhånd takk
Hilsen Thor

tbdahl4@gmail.com
[[[______o______]]]

69 convertible

Gran
Interested
Interested

Re: Kalender 2015

Post by Gran »

Hvor store ønsker du de? Og i hvilket format? :)
Daniel Mortensen
69 Mach 1

Ragtop
Enthusiast
Enthusiast

Re: Kalender 2015

Post by Ragtop »

3-4 mb i jpeg holder fint

Thor
[[[______o______]]]

69 convertible

Post Reply