Gamle bilder....

Legg ut bildene av din bil eller andre Mustanger.

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

429CJ
Fanatic
Fanatic

Re: Gamle bilder....

Post by 429CJ »

Da er det min tur til å spørre litt her.... Spørsmålet går ut på om det er noen som kjenner igjen de bilene jeg legger ut bilder av her.
Dette er fra en tidsperiode hvor jeg har veldig lite bilder av bilene, så jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag.
Om det er noen som har bilder av bilen, kjenner vedkommende som eide den eller ca hvor den gikk ville det vært til hjelp.... (håper jeg.... :oops: )..... :D

Skulle jeg mot forhåpning ha stjålet bildene fra noen med enerett på dem må dere straks gi meg beskjed, så skal jeg fjerne dem :!:
Attachments
72.jpeg
80.jpeg
IMG_0003-14.jpg
rt10.jpg
ok9.jpg
1971 Mach1 429 Cobra Jet "Torill"

1988 Hatchback GT m/T-Top og AOD

In charge of the Norwegian Mustang registry
429cj@norskmustangclub.no
NMC#47

69 convertible
Interested
Interested

Post by 69 convertible »

Denne ble kjøpt på Kjeller av en kompis i 2008 og går nå i Trondheim. Bilen ble importert til Norge i 1968 og var den gangen mørk blå metallic. Ble restaurert til typisk 80 tall rundt 1980 slik den fremstår i dag minus et forferdelig scoop på panseret som ble for drøyt. Under bilen er det meste forniklet. Forrige eier på Kjeller eide den fra ca 1982 og brukte den svært lite. Bilen blir av venner stort sett omtalt som plysmobil pga. den "lekre" beige plysjinredningen. Dette er noe så unikt som en nærmest rustfri usveiset Mustang og stakkars Geir (dagens eier) sitter med helt nytt ponyinteriør i kjelleren, men er visst nok truet med eksklusjon og utvisning i vanære fra den lokale Mustangklubben hvis han tuller med en så fin survivor fra 80 tallet :lol: . Vi her nede tror nok helst at han er blitt litt for glad i bilen som den er, utført i ekte trøndersk ånd som den er :wink:
Hvis noen har gamle bilder av denne, vær snill å legg ut her, det eneste han har, er et par bilder fra rundt 1968 og fra 2008 og framover. Bilen var registrert på bildene SC12938, men er nå tilbake på sitt opprinnelige gamle regnr. L7206.

Morten
Attachments
DSCF183.jpg
DSCF184.jpg

tr
Curious
Curious

Post by tr »

Beklager den dårlige kvaliteten, men her er et bilde fra Lillestrøm 4. juli 1995.
SC12938-950704-01.jpg

429CJ
Fanatic
Fanatic

Post by 429CJ »

Da har jeg fått meget god hjelp av vår redaktør "Hawkeye" som har klart å finjustere på det ene bildet, og vi har kommet fram til hvilken bil det er snakk om..... :P
Takk så mye "tr"

Så var det bare resten igjen.... :roll:
Attachments
Den "ukjente".....
Den "ukjente".....
Var ikke så ukjent allikevel....
Var ikke så ukjent allikevel....

NMC#47

69 convertible
Interested
Interested

Post by 69 convertible »

429CJ wrote:Da har jeg fått meget god hjelp av vår redaktør "Hawkeye" som har klart å finjustere på det ene bildet, og vi har kommet fram til hvilken bil det er snakk om..... :P
Takk så mye "tr"

Og det bildet ble tatt 4 september 2005, og da sa du at den bilen hadde du aldri sett før og var kjapt i knestående og sjekket doortag. Det ble i hvert fall to nye biler på deg den dagen, og så sto de ved siden av hverandre attpåtil.

Morten
Attachments
Bendixtreffet-4-september-2.jpg

429CJ
Fanatic
Fanatic

Post by 429CJ »

69 convertible wrote:
429CJ wrote:Da har jeg fått meget god hjelp av vår redaktør "Hawkeye" som har klart å finjustere på det ene bildet, og vi har kommet fram til hvilken bil det er snakk om..... :P
Takk så mye "tr"

Og det bildet ble tatt 4 september 2005, og da sa du at den bilen hadde du aldri sett før og var kjapt i knestående og sjekket doortag. Det ble i hvert fall to nye biler på deg den dagen, og så sto de ved siden av hverandre attpåtil.

Morten

Stemmer det.. Var julekvelden for meg da.... :lol:

NMC#47

429CJ
Fanatic
Fanatic

Post by 429CJ »

429CJ wrote:Da er det min tur til å spørre litt her.... Spørsmålet går ut på om det er noen som kjenner igjen de bilene jeg legger ut bilder av her.
Dette er fra en tidsperiode hvor jeg har veldig lite bilder av bilene, så jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag.
Om det er noen som har bilder av bilen, kjenner vedkommende som eide den eller ca hvor den gikk ville det vært til hjelp.... (håper jeg.... :oops: )..... :D

Skulle jeg mot forhåpning ha stjålet bildene fra noen med enerett på dem må dere straks gi meg beskjed, så skal jeg fjerne dem :!:

Da har jeg fått god hjelp av ett medlem som dessverre er uten bil (Mustang) for tiden, men som stadig vekk er innom og kikker. :D
Han fant ut hvilken den øverste bilen på utstilling var.
Attachments
72.jpeg
rt31.jpg
rt30.jpg
Og slik ser den ut idag.
Og slik ser den ut idag.

NMC#47

69 convertible
Interested
Interested

Post by 69 convertible »

429CJ wrote:
429CJ wrote:Da er det min tur til å spørre litt her.... Spørsmålet går ut på om det er noen som kjenner igjen de bilene jeg legger ut bilder av her.

Da har jeg fått god hjelp av ett medlem som dessverre er uten bil (Mustang) for tiden, men som stadig vekk er innom og kikker. :D
Han fant ut hvilken den øverste bilen på utstilling var.

Luckys gatekjøkken :!: Der hadde de god softis, stoppet alltid der for det på tur til hytta når jeg var liten. Må jo være 30år + siden det. Kuult :lol:

Morten
Attachments
rt31.jpg
rt31.jpg (40.67 KiB) Viewed 5970 times

429CJ
Fanatic
Fanatic

Post by 429CJ »

Artig med lokalhistorikk.... :lol:

NMC#47

Ragtop
Enthusiast
Enthusiast

Post by Ragtop »

Jeg tipper vi befinner oss på Fauske??
[[[______o______]]]

69 convertible

69 convertible
Interested
Interested

Post by 69 convertible »

Ragtop wrote:Jeg tipper vi befinner oss på Fauske??

:clap: :clap:

Morten

429CJ
Fanatic
Fanatic

Post by 429CJ »

Har nå fått tak i ett gammelt bilde av bilen til Infected her inne....
Attachments
Mustang __ __325.jpg

NMC#47

Post Reply