Etterlysning

Diskuter hva det enn skulle være om Mustanger her. Spør om ting osv...

Moderators: 429CJ, abba, fox-body

Post Reply
Lee-Anne
Curious
Curious

Etterlysning

Post by Lee-Anne » Sun Mar 24, 2019 20:02

Mine foreldre og vi jentene kom fra Canada siste gang i 1972 og vi hadde med oss en splitter ny Mustang Mach 1 til Norge. Den er/ var hvit med sorte striper på sidene , med hvitt panser og rødt skinninteriør. Pappa elsket den biken og tok veldig godt vare på den. Da jeg ble 18 i 1982 ville mamma ha den solgt . Den hadde bare ,hvis jeg husker riktig bare gått ca 50 000 km den gangen og var som ny. Kjøperen fikk med seg mye nye motordeler som pappa hadde hamstret over årene. Han er nå borte og jeg vil gjerne vite hvor denne er idag, om den ekstisterer enda. Vi bor i Porsgrunn i Telemark og bilen hadde ND skilter på. Spesielle kjennetegn: øverst på passasjersetet er det bitemerke etter mine tenner som liten 😁
Hadde vært morro å høre om den og se bilder som jeg kan vise mine barn og barnebarn.
Takk fra Lee-Anne Remen Fjeldahl fra PORSGRUNN

Mustangen
Curious
Curious

Re: Etterlysning

Post by Mustangen » Sun Mar 31, 2019 16:44

Kan ikke hjelpe med etterlysningen men gi et tips. Hvis du flytter denne over i fanen for Registeret så treffer du han som styrer med lista av alle Mustanger i Norge. Tenker han får en e-post om aktivitet i forumet og kan gi deg litt svar. Er den fremdeles i gang vet han nok det. Lykke til.

Post Reply